Bygningen
Bygningen – Hasselager Office Space
Hasselager Office Space er et kontorfællesskab, der byder på moderne og lyse lokaler, som skaber en behagelig arbejdsatmosfære. Fra det øjeblik du træder ind i bygningen, bliver du mødt af et indbydende indgangsparti med reception.
Vi har gjort det nemt for dig og dine kunder at tilgå bygningen, uanset om du kommer i bil, på cykel eller til fods. Der er gode adgangsforhold og fri parkering lige ved døren. For dem, der kører elbil, har vi også sørget for ladestandere, så du nemt kan oplade din bil, mens du arbejder.
Hasselager Office Space er skabt til at understøtte både dine daglige behov og dit ønske om at drive forretning i et produktivt miljø.
Få en fremvisning – send en mail til vase@vase-eng.dk eller ring på telefon 40199115.
Faciliteter i kontorfællesskabet
Vi stiller en række forskellige faciliteter til rådighed for alle vores lejere. I kontorfællesskabet får du et lukket kontor, men du har også mulighed for at møde de andre lejere på fællesområderne.

Mødelokaler
Vi har i alt 3 mødelokaler, herunder 1 stort mødelokale med skærm og overheadprojektor samt 2 mødelokaler med videokonferencefaciliteter. Se mere om mødelokalerne her.

Printer, kopi & scanner
Der er printere, kopifunktion og scanner til rådighed flere forskellige steder i bygningen.

Fri WiFi
Høj-hastighed WiFi tilgængeligt i hele bygningen.

Eget, lukket kontor
Du får dit eget lukkede kontor med egen nøgle.

Rengøring af fællesarealer
Vi holder alle fællesarealer rene.

Receptionsområde
Receptionen kan fungere som venteområde for besøgende.

Fælles kantine
Du får adgang til fælles frokost lokale med køkkenfaciliteter. Plads til 28 personer.

Mulighed for lager & opbevaring
Der er mulighed for at leje ekstra plads – enten lagerplads eller hyldemeter i arkivet.

Adgang til serverrum
Det er muligt at leje plads til egne servere.

Fri parkering
Der er parkeringspladser rundt om bygningen.
Ladestandere til El biler
Mulighed for opladning ved vores ladestandere.
Mødelokaler
Der er 3 mødelokaler til rådighed for alle lejerne i kontorfællesskabet. Mødelokalerne er uden ekstra omkostning for vores lejere. Alle mødelokalerne er udstyret med:
- Stor monitor
- Whiteboard
- Overhead display
- Videokonference-faciliteter
Der er to mødelokaler på 20 m2, hvor der er plads til ca. 8 personer. Det tredje mødelokale er 40 m2, og der er plads til 16-20 personer.

Frokoststue og socialt område
På første sal er der fælles kantine/frokoststue og socialt område. I kantinen finder du:
- Køleskab
- Kaffemaskine
- Microbølgeovn
- Opvaksemaskine
- Service
Her er der mulighed for at opholde sig og spise sin frokost sammen med de øvrige lejere i bygningen.
Fra kantinen er der adgang til to af mødelokalerne.


Kontorer
Der er i alt 13 kontorer á ca. 20 m2, som kan lejes stykvis med eller uden inventarpakke.
Der er 2 kontorer á 40 m2, som er egnet til åbent kontorfællesskab.

Kælder
I kælderen er der et serverrum (20 m2), som har ekstra ventilation. Som lejer er det muligt at leje plads til egne servere.
Derudover er der også:
- Arkiv (20 m2): Lejer har mulighed for at leje hyldeplads i arkivet
- Vådrum/grovkøkken (20 m2)
- Lager (42 m2): Lejer har mulighed for at leje plads på lager

Leje af lager
Der er et 200 m2 stort lager, som kan opsplittes og lejes i delområder. Ca. 50 m2 er ledig. Der er portudgang direkte til Teglbækvej. Lageret er desuden isoleret og opvarmet.
Mål:
- Side højde: 1,7 meter
- Til kip: 4,7 meter

Vil du se faciliteterne og lokalerne? Kontakt os for at få en fremvisning.





Se også …
Området
Find mere information om området samt om transportmulighederne til adressen.
Plantegning
Se plantegninger over bygningen og få indblik i de mange faciliteter der er hos Hasselager Office Space.
Fremvisning
Er du interesseret i at se og leje vores kontorer og faciliteter? Så kontakt os for en fremvisning.